i'm terribly awful at this pt. 1

Lokal tid: torsdag 2 januari 2014 kl. 18.04
 
Okej... Så uppdateringen har verkligen varit urdålig se senaste tre veckorna. Har egentligen ingen anledning förutom att jag helt enkelt har glömt bort bloggen (inga kommentarer gör också att jag inte riktigt tänker på bloggen i första hand, hehe...) . Kommer oftast på at jag borde ha bloggat när jag ska sova men då är det i stort sett redan försent. Nu har jag haft rätt mycket tid över så bestämde mig för att ta tag i uppdateringen en gång för alla. Jag har, trots inga blogginlägg, ändå antecknat vad jag gjort nästan varje dag, så istället för att göra detta till ett långt inlägg delar jag nog upp det i tre delar, haha.
 
Vecka 50 (16 - 22 december):
Minns inte vad jag gjorde på måndagen så vi skippar det.
 
Tisdag 17/12: Började läsa The Fault in Our Stars igen. Det är en sån sjukt underbar bok, och första gången blev jag kär. Samma sak hände den här gången. Jag tror jag läste klart den på tre dagar.
 
Onsdag 18/12: Kom hem från skolan och hade fått ett paket från pappa. Fick mina vinterstövlar, två tidningar, godis och en påse med ostbågar. Blev överlycklig!
 
Torsdag 19/12: Hade ett historiaprov och efter skolan åkte jag, Loni och Laci till Burney för att kolla på basketturneringen de hade den helgen. Julgranen blev äntligen klädd whoop.
 
Fredag 20/12: Sista skoldagen innan jullovet. Hade en christmas assembly efter 2nd period där det delades ut en massa presenter, bl.a. så fick jag, Jenny och Riina ett varit paket med en Emblem F-tröja, en Fall River keps och en bild på när alla elever formar bokstäverna F och R. Laci deltog i turneringen så jag och Loni åkte till Burney igen för att kolla på matcherna. Vi hängde hos Aunt Sarah också innan vi åkte hem igen.
 
Kommer inte ihåg lördag så skippar det.
 
Söndag 22/12: Vi bakade en massa kakor hos Grandma Mel, bl.a. sugar cookies, och på kvällen snackade jag med Vickan på Facebook efter jag-vet-inte-hur-länge. Kollade på 21 Jump Street på kvällen, hahah störtskön film.
 
Okej, that's it for now. Andra delen kommer upp snart.
 
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!