ny design och ny motivation!

Jarå hörrni, nu har jag uppdaterat layouten här på bloggen, började redan igår, och jag är väldigt nöjd med hur det blev! Kändes som att den förra var väldigt tråkig så här efter typ 1,5 år... Så det fick bli ett byte! Med den nya designen har jag också fått lite ny motivation, och imorse såg jag även att de har uppdaterat Blogg.se appen för Android (den gamla appen var en av orsakerna till att jag tappade blogglusten; hur ska jag kunna blogga utan dator om appen är totalsämst?) så då är det lättare för mig att skriva och ladda upp bilder när jag är på språng och inte har tillgång till dator! Bra va? Det betyder också att jag förhoppningsvis kan uppdatera oftare när jag åker tillbaka till USA, wihooo.
 
Det här med ny bloggmotivation är jag så himla glad över, jag har saknat att blogga så sjukt mycket, men har inte haft någon motivation whatsoever, och så var det ju det där med appen, men det är ju löst nu! Så det här ska nog gå, tar nya tag lagom till jul och nyår haha. Tyvärr har jag ju gått miste om fyra månaders bloggning men det är helt enkelt bara att försöka komma över det, finns inte så mycket jag kan göra. Kanske slänger in lite bilder från hösten ifall jag hittar några :)
 
Idag har varit en chilldag (läs: bloggkodningsdag) sen jag kom hem. Har väl egentligen inte gjort annat än att koda HTML men det är ju kul det också ;) Fick också Ians julklapp på posten!!!! Tror verkligen att hon kommer älska den (lägger inte upp vad det är här ifall hon skulle hitta bloggen av nån anledning hahahaha men kan tala om efter jul!!). Fick också hem dunjackan som mamma beställde åt mig i onsdags, wihoooo den var tunnare än min nuvarande så den passar bra nu när det inte är nån snö. 
 
Nä, nu ska jag ta och softa i sängen framför Vänner tror jag, har ju suttit framför datorn hela dagen i princip. Ska verkligen se till att komma back on track som man säger, så håll tummarna för att uppdateringen blir som den var innan jag åkte till USA: frekvent och bra (haha)! Ha en bra tisdag allihop så hörs vi snart
Publicerat den / Efter USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!