Blogga var det ja... (+ två surprises!)

Så här ser jag ut nuförtiden, haha yep har gått tillbaka till lugg och mörkt hår efter USA!
 
Tjenare, guess who's back? Haha nja, vet inte om jag skulle kalla det tillbaka men här är jag i alla fall, fyra månader senare... Sorry.
 
Har inte haft bloggen i fokus över huvud taget sen sommaren tog slut och helt ärligt har jag inte ens haft tid. Vet att jag säger det ofta men det är så det är. Trean började ju i augusti och sen dess har det bara varit full rulle hela tiden, hade knappt tid för andra saker utöver skola, gym, plugg, körkortsteori och körlektioner osv. Inte ens nu, två veckor innan julavslutningen, är det lugnt. Har saker i princip varje dag fram till jullovet, ädköjflknaskljfnklds ORKAR INTE!!!!!! Aja det är bara att hålla ut för om 11 dagar.................... ÅKER JAG TILLBAKA TILL USA!!!!!!!!!!
 
Ni hörde rätt, jag ska tillbaka! Spenderar jul och nyår i mitt andra hem och kommer hem igen den 10 januari whoopppiii!!!! Ska bli så kul och längtar efter att få träffa alla mina vänner igen<333333333333333333 Har inte så mycket planer men vi får se vad som händer, haha. Ska försöka blogga när jag är där men vi får se hur det blir, funderar på att kanske skaffa en ny blogg nu när USA är över och börja om på nytt. Men vi får se. Vad tycker ni? Om det ens är någon kvar här, haha har ju varit sämst på att uppdatera så I don't blame you.
 
Anyways, förutom den nyheten så har jag en nyhet till... JAG HAR TAGIT KÖRKORT!! Det är så underbart, den friheten är obeskrivlig ♥ Hahahaha så töntig. I alla fall, håller på att färdigställa en uppsats som ska in imorgon och har väl en hel del kvar så borde inte sitta här och dega men kände att jag behövde uppdatera eftersom det var så länge sen.
 
Förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till nästa gång, oops. Kan också hända att jag byter blogg igen och börjar om. Då kanske jag får mer motivation, samt att den här bloggen fortsätter att handla om USA och inte en massa annat trams så här efteråt haha. Aja, see you later!!!
Publicerat den / Efter USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!