recap av maj

Här kommer som sagt de lovade inläggen om min sista tid i USA!
 
Maj var en månad som betydde början på sommaren, men slutet på mycket annat. Bland annat så var det sista månaden för softball, det var dags för oral boards för alla seniors (en presentation om deras senior projects, jag och Jenny fick göra en om våra länder istället), och det var dags för prom!
 
I maj hände följande:
  • leadership var tråkigare än någonsin, något som cody höll med om haha
  • hade softball i Weed och vi vann båda yeeeeaah. kellie släpade över mig till ryans föräldrar efteråt och det var så awkward, men de var snälla så det blev bra ändå
  • efteråt åkte jag hem till riina för att sova över eftersom vi skulle upp tidigt för att åka till redding för ett color run!!!! brennan åkte med oss också och i redding mötte vi lisa
  • hade vårat sista softball game mot burney på hemmaplan och sen var det dags för playoffs! all in all blev vi runner ups, vilket kanske är trist men jag var så himla stolt över oss!! vi kom på 2a plats utav alla lag! grymt om jag får säga det själv
  • hängde med cody och ryan en hel del, fiskade mer än jag gjort i hela mitt liv hahaha
  • njöt av solnedgången bland bergen (så vackert!)
  • jag, riina och jenny hängde med vår kontaktperson i burney en söndag och pratade om hur året gått osv
  • hade oral boards som betydde att det bara var tre veckort kvar till graduation och att det mesta jobb var över
  • sen var det äntligen dags för prom!!! gör ett separat inlägg om det senare, don't worry
  • fick äntligen våra senior sweatshirts! dom är så himla fina hihi
  • hängde även en hel del med ian
  • fick också våra yearbooks, ännu ett tecken på att det snart var över :'(
 
Maj var nog en av de bästa månaderna jag hade i USA. Var upptagen i stort sett varje dag och levde varje minut som om den var min sista, och på ett sätt var det ju så...
Publicerat den / Ett år i USAHigh SchoolSista månaden - USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!