oops.... long time no see and i feel terrible

Lokal tid: torsdag 14 augusti 2014 kl. 20.54
 

Hej............. Herregud var ska jag ens börja....... Har så himla dåligt samvete just nu, detta är första gången jag loggat in på bloggen på fyra månader. Har hänt sååååååå himla mycket sen april och jag ber så hemskt mycket om ursäkt for att jag inte har skrivit ett enda inlägg. Jag har inte tid att göra det nu heller, då jag befinner mig på Rhodos med pappa och lillebrorsan, men jag är hemma igen på söndag och då LOVAR jag att jag ska uppdatera er om mina sista två månader i USA. PINKY PROMISE.
 
Kom i alla fall hem från USA den 29 juni efter två veckors roadtrippande med päronen, lillebrorsan och faster. Men allt det och vad som hände under de sista månaderna kommer jag att skriva om i slutet på veckan, plus vad jag har haft för mig sen jag kom hem. Än en gång, är såååååå himla ledsen över att det har tagit så här lång tid.... Har helt enkelt varit så upptagen att jag inte haft tid för bloggen. Men nu börjar skolan igen på onsdag så det ska bli ändring på detta. Så håll ut till söndag så ska jag berätta allt!!!!!
 
|| P.S Ska även ta och svara på era kommentarer när jag är hemma igen! ||
Publicerat den / Efter USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!