won't you write your story on my heart

Lokal tid: söndag 20 april kl. 14.19
 
A P R I L (hittils) :
  • fläskläppen blev värre men tillslut försvann den hahah kändes så konstigt att gå runt med den i en vecka
  • tog en poäng för laget under en softballmatch och det kändes såååå underbart!!
  • rodrigo tog min mobil och gömde den under hela historialektionen...... hate that kid haha
  • hikeade och sköt ekorrar med Cody, Ryan och Tyler efter skolan förra fredagen (bra start på spring break, no?)
  • åkte till the lake tisdag och onsdag, det var rätt segt men nåväl
  • hade softball med Brook och Loni i onsdags och träning i torsdags, var fem pers där haha
  • beställde även min prom dress i torsdags!!!!! den är gorgeous och can't wait to try it on!!!!
  • i fredags hände jag med Kellie, Ryan och Cody på the little league softball field och messed around och "spelade" softball i några timmar innan vi åkte hem
  • igår åkte jag och Loni ut till Brads farm för att brännmärka deras kalvar, var där åtta på morgonen och kom hem klockan fem, så det var en lång dag. Det var rätt intressant att se, dock inte lika intressant att nästan bli träffad av kalvtestiklar av Brads pappa hahaha. Red även en av Brads hästar och hjälpte till att räkna alla kalvar medans de märkte dem (de hade 69 stycken...) och Riina var där också så vi pratade om allt möjligt, bl.a. om hur det är två månader (!!??!?!??) kvar tills vi åker hem...
 
Idag ska vi ut till Grandma Mel's för påskmiddag (varför firar amerikanare alltid en dag efter oss??? hahaha) och sen måste jag väl börja jobba på mitt final draft av min Hamletupsatts som är due imorgon haha, standard att göra det i sista minuten. 
Publicerat den / Ett år i USA;


Postat av: mmelissavuong

Hur fixade du klockan på sidan och att den räknar hur många dagar du har varit i USA?

2014-05-28 @ 23:27:15
http://likeaparadise.blogg.se
Postat av: Martina

heey cheyen!!

har kollat in din blogg lite då och då för att få läsa om ditt american life, but WHAT HAPPENED!!? Jag vill höra om den sista tiden, hur det var att lämna alla och hur det är att vara hemma igen!! Är jättenyfiken på prom och allt!!

HOPPAS att du vill berätta!!

Kram Martina

2014-08-06 @ 00:11:48
Postat av: Emma

Hej, jag undrade her du gjorde din bucket list? är det en annan blogg som du har länkat till eller hur gjorde du? ps. älskar din blogg! -kram

2014-08-09 @ 18:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!