recap av februari

Lokal tid: lördag 19 april kl. 22.42
 
F E B R U A R I :
  • Februari började med sleepover hos Kayla och the Winter Ball. Lockade håret, lånade en klänning utav Kayla och hade kul på dansen. Var egentligen inte sådär jättespeciellt men hade kul and that's all that matters! Sov över ytterligare en natt hos Kayla och morgonen efter köpte vi frukost på McDonald's innan vi åkte tillbaka till skolan för cleanup.
  • Tog inträde igen med Rodrigo och Wendy under game days och spelade Flappy Bird (hatade då och hatar fortfarande det där jävla spelet hahahah).
  • Drog på mig en förkylning med hosta så skulle hikea med Kayla, Malia, Ryan och Cody men mådde inte super så de hikeade utan mig.
  • Tog inträde för wrestling med Rodrigo och Wendy och åt en massa onyttigt haha.
  • Åkte ut till Brads farm med Loni och kollade på deras (då) nyfödda kalvar, de var så söta!
  • Istället för att ta inträde gick jag, Kayla, Ryan och Cody till the Ol' Merc för pizza istället och körde runt i Codys truck ett tag. Kollade på basketmatcherna med Kayla efteråt och hängde med Rodrigo ett tag.
  • Rodrigo fyllde 17 den 13 februari så gav honom svensk choklad som present and he loved it haha.
  • Han skrev även på mina converse under history haha
  • Valentine's Day var rätt chill, fick "marshmallow grams" från Trevor, Riina, Anna och Rodrigo, lämnade klassrummet under 3rd period med Rodrigo och vandrade runt i skolan, och efter skolan följde jag med Kayla, Malia, Ryan och Cody på hiking då jag mådde bättre den veckan.
  • Efteråt satt jag at the gate med Wendy och Rodrigo tills de åkte hem och gick över till the Bulldog Bite och hängde med Ryan och Cody.
  • Hikeade igen nån vecka senare med Ryan, Cody och Tyler och efteråt käkade jag och Ryan pizza på the Ol' Merc och snackade om allt möjligt
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!