welcome to my crib yao

Lokal tid: torsdag 12 september kl. 22.43
 
Här kommer äntligen inlägget om hur jag bor! Det blev ganska många bilder men har inte ork att dela upp dem i flera inlägg så det får helt enkelt bli allt på samma gång. Bilderna togs någon vecka efter att jag kom hit (alltså i augusti) så de är några veckor gamla men äsch! Försökte mig på att spela in en video men då jag hade tagit ur minneskortet ur min Galaxy S3 för att ha i min amerikanska mobil var telefonen seg så ljudet och bilden var tyvärr inte synkade... Kanske gör en ny någon gång om intresse finns dock!

Huset & Lonis car! Hon har en Mustang och hon är inte ens 16 än haha (mina vföräldrar har förresten en svart ford men de var inte hemma när jag tog bilderna)
 
Vi bor precis vid the highway, men I like it

Ena vardagsrumsfönstret och en av deras katter, hon är sööööt

Framsidan

Gången mellan huset och garaget

Vet inte vems bilen till vänster är men den högra är iaf min vpappas work truck

En liten del av grisladan

The barn och lite av baksidan

Garaget

The highway & some trucks

The pig barn!

Försökte illustrera hur stor grisen var genom att vis amin hand men det funkade inte riktigt hahah. Den är i alla fall jättestor och sen bilden togs har den nog vuxit ännu mer!

Loni och två av grisarna

Jämför de här med de andra två: GIGANTISKA.

En av deras barn cats! Den är så söt åh

Det här är Bella, deras schäfer

Alla hästar + tre av hundarna (de bor ute året om)

Baksidan + Bella

Hästhagen

Baksidan av huset

Garaget + huset

Bella och lilla Tucker, hahah han är söt

Roney

Misty, Nugget och Bailey

Hur söt är den inte??? Smälter

Här är även den andra katten!

Deras taxar Brandi och Heidi!

 And finally the cat! Hon heter Kitty och som sagt älskar hon att sova i min säng haha
 
Det här är alltså hur jag bor. Har inte vågat ta några bilder inomhus än haha, men i videon som jag nämnde högre upp filmade jag faktiskt alltihop. Får försöka göra om videon någon dag, men inte just nu för har fortfarande fullt upp i princip hela tiden hihi. Men tills dess får ni nöja er med bilder på "trädgården" och djuren!
Publicerat den / Ett år i USAFoto;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!