preparations for homecoming!

Lokal tid: fredag 27 september kl. 22.09
  
Idag efter skolan stannade jag kvar med några andra seniors för att dekorera vår hallway för homecoming week nästa vecka! Vårat tema är Halloween och det blev verkligen SKITBALLT! Vi hängde trick or treat påsar på skåpen, dekorerade fönsterna och väggarna, placerade ut pumpor, majsstjälkar, fladdermöss och spindlar! Blev så himla coolt! Alla som gick förbi sa att vår hallway såg asbra ut, så hoppas på vinst nästa vecka haha.
 
 
Eftersom det är homecoming week nästa vecka betyder det även Spirit Week och Powderpuff game! Spirit Week innebär att man klär ut sig varje dag enligt ett visst tema. Våra teman för nästa vecka är:
  • Måndag - PJ Day
  • Tisdag - Classy Day
  • Onsdag - Opposite Day
  • Torsdag - Holla-day Day
  • Fredag - Blue and Gold Day
 
För er som inte vet vad Powderpuff är så är det ett football game där tjejerna spelar football och killarna agerar cheerleaders! I vår skola är det seniors och freshmen mot sophomores och juniors, och eftersom jag själv ska spela kommer det vara jag och min vsyster Laci (freshmen) mot min andra vsyster Loni (junior) och det kommer bli såååå kul! Jag fattar inte ens reglerna så det lär ju bli intressant hahah. Nästa vecka kommer bli awesome!
Publicerat den / Ett år i USAHigh SchoolRoligheter;


Postat av: Gunilla Sjöberg

Vad duktigt ni är och håller tummarna! Nu jamade visst Misty här bredvid så jag antar att hon hälsar ;). PoK!

2013-09-29 @ 15:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!