one month

Lokal tid: tisdag 17 september kl. 19.43
 
I fredags hade jag varit i USA i en månad och igår var det en månad sen jag anlände till värdfamiljen. Sjukt hur fort tiden har gått! Allting börjar kännas som vardag nu också så har lite problem med bloggen och vad jag ska skriva.. Om ni har något specifikt ni vill veta är det bara att säga till!
 
Idag hade vi vårt tredje soccer game, som för en gångs skull inte slutade med förlust på 11 mål hahaha. Vi förlorade dock igen haha, men poängen var 2-6 så det var rätt bra jobbat ändå (vårt lag är rätt dåligt...). Hur som helst, ska antagligen följa med alla seniors på nån college thing på måndag om vfamiljen tycker det är okej. Blir kanske intressant, och tror Jenny ska följa med hon också, men vi får se hur det blir!
 
Ska förresten beställa en hoodie med skolans tryck på antingen ikväll eller imorgon! Den kostar $35 vilket kanske är en aning dyrt, men äsch. Kommer ju ha en äkta high school hoodie so it's worth it!
 
Borde ta tag i läxorna nu så har inte tid att skriva, men som sagt: vill ni att jag bloggar om nåt speciellt får ni säga till för jag vet inte riktigt vad ni vill veta... Hehe.
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;


Postat av: Anonym

Kan du inte göra ett inlägg och jämföra lite hur det är i USA jämfört med Sverige? Typ skolan, mat, vardag?

2013-09-18 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!