helgen

Lokal tid: söndag 22 september kl. 21.20

 
I fredags var vi ju och såg på the football game på kvällen mot Chester. Var första hemmamatchen för min del och trots att jag inte förstår mig på sporten så var det ändå rätt roligt. Det var dock ganska kallt när solen gick ner så frös ganska mycket till sist, men hade kul ändå! Träffade lite folk från skolan och köpte popcorn för $1 haha så det var najs.

 
När vi åkte därifrån stannade vi vid macken först för att köpa snacks innan Aunt Amber släppte av oss hemma. Jenny följde med oss hem då hennes vfamilj skulle till the rodeo tidigt nästa morgon så kvällen spenderades i soffan framför tvn med allt snacks och igår hade vi en lazy saturday så vi låg i soffan typ hela dagen haha.
 
 
Idag hade vi en rätt seg morgon men vid femtiden hade vi ett "Sweet 16" för Loni som fyllde år i onsdags! De sista personerna drog för ca en timme sen, så det höll inte på så länge och tur var väl det för imorgon måste jag upp tidigare än vanligt då jag måste vara i skolan redan 7.20 för att åka till College of the Siskiyous i Weed med alla andra seniors för the College and Career Day. Förhoppningsvis blir det kul! Vet inte när jag har tid att uppdatera nästa gång då vi har ett game i Butte Valley på tisdag (vilket är typ 3h bort) och jag är upptagen imorgon. Det får bli när det blir och hoppas i alla fall ni haft en bra helg ni med!
Publicerat den / Ett år i USAFotoHigh School;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!