wednesday afternoon

Lokal tid: onsdag 30 oktober kl. 17.03
 

Idag under leadership målade jag, Riina och Jenny våra flaggor på the smart board. Hade inget att göra haha så why not liksom. Dagen har annars varit rätt seg, men hann i alla fall göra alla läxor så kan bara chilla ikväll, kollar just nu på inspelningen av Castle från i måndags, wiho.
 
Blev ett väldigt meninglöst och kort inlägg den här gången, men oh well. At least I'm updating, alltid bättre än inte alls, haha.
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;


Postat av: Gunilla Sjöberg

Gilla :)

2013-10-31 @ 13:07:08
Postat av: Emily

Köpte du din design eller vart hittade du den? :)

Svar: Faktiskt inget av ovanstående, jag har gjort min design själv :)
nilssonscorner.blogg.se

2013-11-10 @ 00:26:21
http://lmssy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!