thought you should know I've tried my best to let go of you

Hejsan allihop!
 
Ännu en vecka har passerat och skolan är segare än någonsin. Har inga engelska- eller svenskalektioner kvar det här läsåret så har en hel del håltimmar dessa sista sex skoldagar som känns väldigt onödiga. Har inte heller någon idrott eller webbutvecklig kvar då vi inte har några mer torsdagar och fredagar kvar i skolan, så jag lämnade in min hemsida idag, förhoppningsvis blev den inte alltför dålig, haha.
 
Min dator har förresten kommit tillbaka! Pappa kunde tyvärr inte hämta upp den idag så förhoppningsvis får jag den imorgon, vilket också betyder att uppdateringen kommer bli mycket bättre! Hatar att blogga från mobilen/iPoden så därför har jag legat lågt ett tag. Men snart blir det ändring på det! Har lite planer på inlägg som jag kanske lägger upp, vi får se hur det blir med det. Kommentera gärna om det är något ni saknar/vill ha mer av!
 
Har också tänkt att jag ska försöka uppdatera lite om vad jag gjort de senaste dagarna så fort jag fått min dator samt byta tillbaka till en gammal design med några små ändringar, men tills dess hoppas jag att ni får en bra fredagskväll! 
Publicerat den / Livet i Sverige;


Postat av: Pascaline

Hej Hannah!

Jag vet inte om du kommer ihåg det, men vi träffades i vintras när vi gjorde SLEP-testet och snackade lite. Jag satt och googlade lite utbytesbloggar och hittade din blogg bara sådär. Tänkte bara skriva grattis till din placering i California! :D Jag fick min placering i onsdags, jag hamnade i Kennewick, Washington State i en familj som verkar super trevlig!

/Pascaline

Svar: Nejmen gud hej!!!! :D Haha såklart jag kommer ihåg dig, vad kul att du hittade mig! Trodde inte vi skulle höras något mer efter testet haha :} Men åh tack!! Gud vad kul att du också fått familj, och i en av de staterna du ville dessutom! Hoppas du får det underbart! :D Du råkar inte ha Facebook, blogg eller liknande så vi kan hålla kontakten? Vore trevligt att följa din resa! :D
Kram!
nilssonscorner.blogg.se

2013-05-31 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!