so many things that i don't understand, put my feet in the sand when i'm walking in the sun

Av någon konstig anledning kommer jag inte åt en enda blogg på blogg.se via nätverket hos pappa. Startsidan och att logga in fungerar utmärkt, men just det där att läsa bloggar fungerar inte alls, så nu använder jag istället det bärbara modemet när jag behöver komma åt bloggar tills problemet är löst. Det började igår men jag har ingen aning om varför... Nåväl. huvudsaken är väl att jag hittade en lösning, hihi.
 
Just ni sitter jag i soffan i vardagsrummet framför nån lame film på tvn och bara degar. Har precis ätit hemlagad pizza från igår och känner mig uppblåst som en jagvetintevad hahaha. Tur att jag tar tag i träningen nästa vecka! Har ett "arbete" i idrotten att göra en träningsdagbok eller vad det nu kan kallas, så tänkte börja med det på måndag nu när isen börjar smälta bort och vädret blir allt bättre så det är klart till påsk. Sen gäller det att hålla träningen uppe fram till jag åker, men det ska jag nog klara av när jag väl börjat och våren äntligen är här wiiiii.
 
För nån timme sen började jag förresten på att skriva en packlista inför USA (hehe... jaaa jag är tagg på USA, so what? ;]), hade inget annat att göra och det känns skönt att redan ha den gjord när det väl är dags haha. Har säkert glömt en massa saker men det är ju runt 160 dagar kvar så har tid att fylla på, hihi. Näe hörrni, tror jag ska sätta på en film nu och gosa med katterna och försöka ignorera det faktum att skolan börjar på måndag igen. 26 dagar till påsklovet, det borde vi väl klara???
Hoppas ni har en mysig lördagkväll!
 
Publicerat den / FotoFörberedelserLivet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!