ibland har man bara bra dagar helt enkelt



Halloj alla vänner och ovänner!
 Den här dagen har varit rätt så grym och mina tjejor är bäääääst. Har haft en trevlig eftermiddag i Åkersberga med Mindy och Victoria. Vi åkte dit för att Vickan ville köpa converse som var på rea på Coop och sen deltog jag och Vickan i en frågetävling som personalen övertalade oss att köra. Man hade chans att vinna biljetter till Melodifestivalsfinalen på lördag, och gissa vad... VI VANN! Hahahah det kändes helt sjukt och vi gick därifrån i chock, skakandes och fnittrandes. Så japp, lördagsens planer blir stallet på morgonen och sen blir det mello i Friends Arena! Vad som sög A P B A L L E dock var att vi endast fick två biljetter, så Mindy kan inte gå med oss :((((((((( Det gjorde oss ledsna men vi får försöka planera in en massa annat roligt skoj istället tillsammans.

I alla fall, vi fick också en "goodieag" med snacks och choklad bl.a. från Coop så nu kan jag chilla i sängen hela kvällen med mina ostbågar, fanta, choklad och chokladboll.... Nä fyfan vad vidrigt, har ju fan käkat donken idag vid femtiden så nu blir det nog inget mer att äta ikväll för då kommer jag spricka hahahah. Nu ska jag hoppa in i duschen, och njuta av tanken att jag inte behöver gå på spanskalektionen imorgon ♥♥♥♥
Ha en najsig tisdagskväll så hörs viiiii!
Publicerat den / Livet i Sverige;


Postat av: Axel Ericsson

Haha, då kanske vi ser dig i "rutan" på lördag?
Grattis!

2013-03-05 @ 22:07:03
http://axelericsson.blogg.se/
Postat av: Tyra

Hej!! Ska också till USA nästa år, ska vi göra ett länkbyte? :) fin blogg!!

Svar: Najsigt najsigt! Visst kan vi det, och tack! :)
nilssonscorner.blogg.se

2013-03-09 @ 12:20:12
http://aventyras.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejhej! Åker också som utbytesstudent i år, kul att du redan fått värdfamilj!!! :) Intresserad av ett länkbyte? :)

Svar: Åh, vad kul! Visst :)
nilssonscorner.blogg.se

2013-03-09 @ 13:31:31
http://emmaolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!