come on and show us your teeth and what you've got underneath

Svenskauppsats är tråkigt och leka med webcam är roligt.

Ungefär så jag känner just nu. Har en utredande uppsats om förbjuden kärlek som ska in senast torsdag, men jag orkar inteeeeeeeeee jobba med den hahaha. Har bara ca 1,5 del kvar att göra, och av det är 0,5 att skriva klart en diskussion och den andra är källförteckning så det är inte så mycket egentligen men ändå. Skola är jobbigt. Har även en engelskaredovisning om inbördeskriget i USA att göra plus en filmanalys att lämna in imorgon, och om jag lyckas bli klar med svenskan är jag äntligen klar för loooooov! Ska bli så skönt eftersom för ca 2 veckor sen hade vi över 10 saker att göra innan lovet och nu är det bara tre kvar <333333333 Behöver verkligen ett lov nu, speciellt när det snart är dags för nationella prov igen och allt, buhuuuhuh. Snart är det bara två månader kvar till skolan slutar, nu kör vi!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!