look who's home!

Äääääääntligen är min älskling hemma igen!!!! Så himla underbart, ni anar inte hur jobbigt det var varit att inte kunna använda datorn på över en vecka, typ tortyr hahahaha. Nu är den tillbaka från service i alla fall och den överhettas inte alls längre så servicen var extremt lyckad wihooo!
 
Image and video hosting by TinyPic
Hur som helst, har nu suttit och kodat i över en timme och är riktigt nöjd med resultatet. Inte så värst avancerat men mycket bättre än den förra, blev nästan arg varje gång jag gick in på bloggen så ville knappt uppdatera hahahahhaha. Hade inte tänkt hålla mig till samma typ av layout men gillar den faktiskt bättre än den jag först tänkt jobba med, märkte jag när jag väl höll på, så därför fortsatte jag på det spåret. Här ovanför ser ni skillnaden: som sagt, inte speciellt stor men mycket mera jag. Kommentera om det är något som ser konstigt ut så ska jag försöka fixa det!
Publicerat den / Livet i Sverige;


Postat av: Ida

Tyckte resultatet blev jättebra! Du kodar inte till andra? :D
Ha det bäst!

2013-06-19 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!