i can be your lost boy, your last chance

Så vad har jag haft för mig sen jag sist uppdaterade på riktigt? Well, till att börja med så har jag avslutat en hel del kurser för det här läsåret, men det har jag ju redan nämnt. Utöver det så har jag firat min kusins student, läst massa böcker, solat, hoppat studsmatta första gången för i år och taggat lite mer inför USA. Har ätit en hel del tårta och varit i stallet. Dagarna passerar så fort just nu att jag knappt hänger med. De nuvarande studenterna börjar åka hem och idag är det 71 dagar kvar tills det ät min tur att flytta till USA. Känns helt sjukt då jag började läsa deras bloggar när de kommit dit och jag har räknat ner sen det var över 200 dagar kvar.
 
Är hur som helst bara 10 dagar kvar till skolavslutningen och det hela börjar kännas på riktigt nu. Har alltså tio dagar kvar i bästa SAM2A, sen är det över. Kommer aldrig att gå i skolan med dessa människor igen. Har verkligen kommit att uppskatta mina klasskompisar på ett sätt som jag för ett år sen aldrig kunnat tro att jag skulle. Men jag har aldrig för en sekund ångrat mitt beslut att åka iväg. En chans som denna får man bara en gång i livet, och det är utan tvekan värt att offra sista året med klassen för att uppleva någonting som de flesta bara drömmer om.
 
71 dagar kvar. Sen står jag där på Arlanda och påbörjar resan mot mitt nya liv. 71 dagar. Det är inte länge alls.
Publicerat den / Livet i SverigeTankar/Åsikter;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!