frågor & svar #3

Anna:
Vart har du köpt sån datorsladd?:) För det ser ut som det är en amerikansk kontakt hade också behövt en sån!
Hej Anna! Datorsladden kommer faktiskt från min pappa, han fick med en sån när han köpte sin dator så jag har alltså inte köpt den någonstans. Letade runt lite och om du inte har något emot att handla på internet hittade jag en kabeladapter för amerikanska vägguttag för 4 kr här. Annars har jag tyvärr inga andra tips, du får kanske helt enkelt köpa en vanlig reseadapter som jag gjort och sen köpa en amerikansk kontakt där borta :)

Rebecka:
Hej! Ville bara säga att jag älskar din blogg redan! Jag kommer följa din resa och läsa din blogg! Jag ska också vara utbytesstudent, fast om 4 år...
Hej Rebecka! Och tack så hemskt mycket! Känns roligt att veta att min blogg uppskattas redan innan jag har åkt, hoppas du stannar kvar till slutet! Fyra år?! Herregud, det måste vara en oerhört jobbig väntan! Jag behövde knappt vänta ett år och jag tyckte det var länge... Men håll ut bara, du kommer säkert få ett superår!

Ida:
Tyckte resultatet blev jättebra! Du kodar inte till andra? :D 
Ha det bäst!
Tack Ida! Nja, jag har inte gjort det så mycket på sistone och jag kan egentligen bara grunderna med en gnutta avancerade kunskaper, men om någon skulle be mig om hjälp skulle jag väl inte säga nej. Ha det bra du med!
Publicerat den / Frågor & svarLivet i Sverige;


Postat av: Ronja

Hej! har du lust att göra ett länkbyte? :)

2013-07-01 @ 11:37:32
http://ronjaistaterna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!