ambassadbesök inbokat

Idag dök visumunderlaget ner i brevlådan så har nu äntligen bokat tid på ambassaden. Den 23e juli klockan 8.00 ska jag vara där, så om det är någon annan som ska dit samma dag får ni gärna säga till! Åker nog in så jag är där till runt 7-tiden, eventuellt redan halv sju. Måste vara långt fram i kön för efteråt ska jag, mamma och lillebror åka direkt till mormors landställe i Värmland. Vi hade tänkt åka redan på måndagen men det fick skjutas upp en dag eftersom det var den enda dagen som fanns ledig. Då hinner jag ju säga hej då till Vickan som åker till Nya Zeeland på måndagen också wiiiii! På tal om Vickan, igår var vi i stan och kollade på presenter till våra värdfamiljer. Det var lite svårt att komma på vad man kunde köpa men tror det blev ganska bra ändå!
 
Är i alla fall så himla glad att äntligen vara färdig med allt nu! Har ju suttit fast med ansökan jättelänge då jag inte har haft mitt underlag, men nu så! Hur är det med er? Är det någon som redan varit på ambassaden? Hur var det? Är det någon som också ska dit snart? Tell me, tell me, tell me!

P.S. Måste bara får säga uuuuusch för mitt foto till visumet, ser ut som en jävla val... Åååh skäms över att behöva ha det i mitt pass i fem år hahahahha
Publicerat den / FörberedelserLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!