inhandlat inför staterna #2

Idag var jag som sagt på Rusta för att försöka inhandla de sista sakerna inför avresan, och det blev ett resekit och wellpapp för att så in presenterna till värdfamiljen! Har många mjuka presenter så för att slippa att pappret går sönder i resväskan tyckte jag det vore smartast att göra dem till hårda paket. Tänkte börja slå in allt nästa gång jag är hos mamma, alltså om två veckor (vilket också är sista hela veckan hemma i Sverige... wah), så vi får se hur det går med mina planer då!

Jag har också börjat packa lite smått! Har packat ner lite skor, en väska jag kanske ska ha i bl.a. New York och sen i skolan samt massa underkläder och strumpor. Kläder får vänta tills sista veckan eftersom jag tänkt packa kläder både från mamma och från pappa. Ahhhh vet inte alls hur allt ska få plats eller ens vad jag ska packa, speciellt inte eftersom jag inte vet hur mycket jag kommer shoppa i New York ::::(:(:(::(:(:(:
Publicerat den / FotoFörberedelserInhandlat - SverigeLivet i SverigeSista månaden - SverigeTips & annat;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!