why does it feel so good but hurt so bad? my mind keeps saying run as fast as you can

Hejsan allihopa! Hade en väldigt trevlig nyårsafton vilket kan ha berott på att planerna inte blev vad jag var inställd på, vilket å andra sidan kändes skönt för då behövde jag inte ha ångest över att ha suttit hemma, hehe. Vi var i alla fall med pappa hos en av grannarna och hans familj, hade faktiskt väldigt kul! Vi åt middag, sjöng Lips (typ som SIngStar fast på Xbox) och så spelade jag lite iPad spel med deras yngsta dotter för att sedan gå ut och titta på alla fyrverkerier. Kanske inte riktigt hur ni andra firade in det nya året, men det funkade för mig, hehe. 

Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lungt och försökt klura ut hur jag vill att det här året ska bli. I alla fall första halvåret, från och med augusti kan ju vad som helst hända. Men den delen tar jag tag i när den kommer, först ska jag göra mina sista månader i Sverige i år så bra som möjligt. Har lite inplanerat redan, som t.ex Olly Murs med Mindy i april och kanske en avskedsmiddag för Vickan (och mig.. hihi) innan hon drar till Nya Zeeland i juli, men det finns ännu mer som får bli spontana grejer. Ska i alla fall försöka bli lite mer spontan i år, men vi får väl se hur det slutar, haha.

Har förresten börjat sätta ihop en årsresumé i bilder om 2012 men har inte tillgång till alla bilder eftersom jag använder två olika kameror så den kanske dröjer tills tidigast söndag. Nu ska jag ta och catcha upp med alla Bloglovin' inlägg jag missat, see yaaaaaaa!
 
Och hörni... I år flyttar jag till USA!
Tumblr_mfg8211b5q1s0xiq0o1_500_large
 
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!