two thousand and twelve

~i brist på annat gör jag väl också en sån här lista~
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog ju beslutet att åka utomlands ett år som utbytesstudent i sommar, så det gjorde jag väl.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha, nej.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
England, Danmark, Lettland.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Egentligen inte. Fler bra dagar kanske.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
7 april i Hammersmith Apollo där jag äntligen såg världens bästa band live.
 

Vad var din största framgång 2012?
Att jag har blivit mer framåt och tagit ett av mitt livs största beslut.

Största misstaget?
Inget...? Vet faktiskt inte.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Blev förkyld natten innan vi skulle till London samt förra veckan. Immunförsvaret är på topp!

Bästa köpet?
Min blåa underbara väska från Marks & Spencer i London! Älskar deeeen ♥

Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen kläder och CD-skivor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag och Alice äntligen stod inne i Apollon mittimellan Danny och Dougie och livet kändes hur underbart som helst.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
We Are Never Ever Getting Back Together - Taylor Swift, Love Is Easy - McFly, Payphone - Maroon 5.
 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit spontan och gjort fler planer med finaste vännerna.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tagit saker för givet.

Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mamma med familj och släkt.

Blev du kär i år?
Nej.

Har du sagt ”Jag älskar dig” till någon?
Inte direkt.

Favoritprogram på TV?
Happy Endings, CSI: NY, Glee, Grey's Anatomy, The Big Bang Theory.
 
 
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar inte, så nej.

Bästa boken du läste i år?
One Day - David Nicholls, Safe Haven - Nicholas Sparks, Unsaid Things: Our Story - McFly

Största musikaliska upptäckten?
Måste vara Olly Murs (egentligen 2009 men aja).

Något du önskade dig och fick?
iPod Touch. 

Något du önskade dig men inte fick?
Osäker.

Årets bästa film?
Kan inte välja, så The Avengers, The Hunger Games & Pitch Perfect.
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Var hemma och hade middag med familj & släkt. Terese var också där men det hände en del hemska saker som gjorde att hon åkte med ett flyg hem på kvällen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det säkert.

Hur skulle du beskriva din musikstil år 2012?
Väldigt blandad men egen.

Vad fick dig att må bra?
McFly, vänner, sommar, resor.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahah va? Aja det var väl väldigt många eftersom jag upptäckte nya hela tiden. Men den största var nog, som alltid, Dougie Poynter ♥
 

De bästa nya människorna du träffade?
Tror inte jag träffade så många nya männiksor... Så svårt att säga, hehe.

Största förändringen hos dig själv?
Modet att flytta hemifrån ett år i sommar.

Hur firade du nyår?
Hos pappas granne och hans familj. Bloggade om det häromdagen, heh...
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!