ny design peeps!

Tröttnade på den andra (alla mina ser ju alltid likadana ut...) så kände att jag kör på en förändring i och med det nya året, och jag diggar faktiskt den här sjukt mycket. Den är väldigt stilren men ändå enkel. Grunderna tog jag härifrån men sedan har jag ändrat om lite för att få den att passa mig. Förhoppningsvis stannar den länge, hihi.
 
I alla fall, dagen har mest bestått av surfande och kodande. Ska snart börja på middagen och ikväll blir det nog några avsnitt av Bones. Ska försöka se om nån kompis är ledig imorgon, annars blir det nog serietittande imorgon också, hehe.
 
Har jag förresten nämnt att jag ska på utbytesträff i helgen? Tror jag missat det, haha. Ska i alla fall in till stan och träffa några andra som också ska åka i sommar, det kommer bli kul! Kan dock bara en dag, men det blir nog bra ändå. Är första gången jag träffar dem så är lite smått nervös, men mest tagg!
Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!