if these sheets were the states and you were miles away i'd fold them end over end to bring you closer to me

Det här är nog en av mina absoluta favoriter från All Time Low just nu, den är ju bara SÅÅÅÅ HIMLA BRAAAAAA!! Tycker lyrics-videon är lite söt också, eller vad säger ni? hihi.
because i don't sleep at all without you pressed up against me, i settle for long distance calls, i'm lost in empty pillow talk again
Publicerat den / Livet i SverigeMusik/Videor;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!