i think this might be it for us, blow me one last kiss

Känner mig helt slut efter den här dagen. Klev upp 6:50 och har i stort sett varit igång ända sen dess... Hade som vanligt åtta timmar skola från 8.20 till 16.20 så när jag äntligen satt på tåget hem kändes det så himla skönt, vet inte ens hur jag orkade ta mig igenom hela dagen. Nu har jag precis ätit middag och sitter nu i min älskade zipperall i sängen och bara degar. Har sovmorgon till 12.10 imorgon och det ska bli såååå skönt!
 
Annars har det inte hänt så mycket. Fick ett mejl från Julia tidigare och trodde det hade nåt med min ansökan att göra men det var bara någonting om att "Brasilien på besök i Sverige". Blev fett tagg först men sen ba nääää :(:(:(:( Aja, det borde ju ske någonting de kommande månaderna så är bara att hålla ut. Har inget mer att säga, men jag hoppas er onsdag varit bra! Byyyeee!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!