det är du som väljer, så var noga med ditt val

Ja alltså... Vad ska man säga. Bloggade om att jag sög på att blogga och sen fortsätter jag att suga i typ en vecka dagar till... Hihi. Nåväl, har mina orsaker så skitsamma. Onsdagen sög i alla fall och humöret låg på botten exakt hela dagen, sen skedde det en del saker när jag kom hem också så tillslut bröt jag bara ihop. Orkade inte mer. Mår i alla fall bättre nu och har haft en väldigt bra helg så samlar nya krafter inför nästa vecka.
 
Torsdag och fredag var väl rätt så händelselösa, mest skola och serietittande som vanligt. Lördagen bjöd på iskall kyla, stall och senare på kvällen bio och middag med finaste faster. Såg "Mammas Pojkar", den var... annorlunda. Sov även över där och idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha gjort klart spanskan till nästnästa vecka vilket känns ganska så najs, och så har jag bakat bullar med pappa. De blev sååååååå goda ♥

Tycker såna här inlägg är lite värdelösa men nu har jag ju varit frånvarande så pass länge så det kändes behövligt. Ska försöka hålla uppdateringen uppe men just nu händer det ingenting alls på USA-fronten och mitt liv är väl inte sådär jätteintressant (haha) så vi får se hur det blir, hehe. Snart ska jag ta en dusch, plugga lite matte och kolla på några avsnitt av Bones innan jag ska sova. Perfekt avslut på veckan om ni frågar mig.

Några bilder från veckan. Hittade världens snyggaste skor!!!!! Kollade på älskade Bones (Hodgins<33333333333333333). Vaknade upp igår till MINUS TJUGO GRADER och ville inte alls ut. Bullarna som jag gjorde med papi idag ♥
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!