we will make it be courageous

Jag är lat och tydligen orkar jag bara blogga ca en gång per vecka, ehh.... Ja. I alla fall, inget mejl eller samtal än så länge men antar att de nu har börjat att leta familj åt mig vilket känns typ SÅ HÄR SPÄNNANDE. Förstår ni att om ett halvår kan jag vara på ett plan till NYC? Helt jävla sjukt. Men åååhhh så spännande!

Victoria har ont i halsen så hon är inte här idag vilket betyder att ja fick sitta och göra spanskaarbetet by myself, mmmm kul. Fast det var inga problem. Överatte bara lite från engelska till spanska. Nu väntar jag på att Moa och Mindy ska pallra sig över till matten.
 
Var onödigt trött imorse men vi har ingen skola på onsdag och inte heller måndag-onsdag nästa vecka så antar att det bara är att hålla ut!!!
 
Näe tar nog och bloggar igen när jag kommer hem, ska vara lite social nu istället ;)
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!