so when i speak, listen, 'cause you keep on pushing like i need permission to be heard

Har senderat en del av denna kväll med att fundera på vilket indval jag ska göra inför trean och kom fram till att följa mina "instinkter", haha. Valde Historia som första, Film- och TV-produktion som andra och Internationella relationer som tredje. Känns rätt bra. Tror dock inte att Historiakursen kommer att bli av, valde den förra året men fick sen reda på att det bara var en annan person som valt det, så lär nog kanske få filmen istället, men det gör ju inget med tanke på vilken linje lag läser såattehh.... Haha.
 
I alla fall, dagarna bara flyter på och det har redan blivit februari. Det är lite skräckinjagande hur tiden kan gå så fort, snart kommer det inte alls vara lång tid kvar tills vi åker. Just nu är det runt 192 dagar kvar. Blir också ARTON om 132 dagar. Herregud, det känns inte alls som att jag är arton snart. Hur sjukt är det egentligen att vi 95:or blir arton i år???!?!!??!?!? Det är ju helt twistat. Känns som om det var igår jag fyllde femton och skulle iväg på konfaläger i två veckor...
 
För att prata om något helt annat så fick jag A på mitt reportage i foto som vi gjorde innan jul :D:D:D:D:D:D Sen har jag också bytt mobil från min iPhone 4 till en Samsung Galaxy SIII och jag äääääälskar den! Har velat ha en sen i somras, men då min brorsas abonnemang gick ut tidigare än mitt och då han verkligen behövde en ny mobil, fick han den istället. Det kom dock fram i fredags att han gillade iPhone mer så jag erbjöd mig att göra ett byte så nu har jag den, wihuuu! Har ju min iPod då jag visste att jag inte ville fortsätta med iPhone (vilket blev tidigare än väntat) så jag är absolut inte sorgsen över detta. Är rättare sagt glad över att slippa den där skittelefonen som alltid krånglar och aldrig gör som man vill.
 
Whoops, inlägget blev en aning längre än planerat, men creds till er som tog er igenom! Nu tänkte jag ta och titta på senaste Grey's Anatomy och Glee innan det är dags att sova, godnatt!

Nya telefååååånen och i brist på andra bilder även mitt A på reportaget hihiihihihihihihi osv
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!