if you're on your way i'm not gonna write you to stay

Pratade med Alice igår om våra placeringar (vi ska bo i samma stad) och hur mycket vi hört om våra familjer, och vi vet ungefär lika mycket just nu. Hon hade i alla fall kontaktat Explorius som trodde att våra papper ligger på ICES kontor i USA, så förhoppningsvis får vi mer information snart. Har lyckats hitta min värdmamma få Facebook (hej stalker) och hon är tydligen från Brasilien, och hon verkar ascool! Hoppas jag får veta mer om dem snart för vill veta vad de jobbar med, vad de har för intressen och allt sånt där. Tror att de har en dotter på kanske sju år också, men vet ingenting om hennes man.
 
Låter som värsta creepet men har ju fått familj men ingen information så whateverrrrrrrrr. Vill veta vilken av de åtta skolorna i Clovis jag ska gå på (hoppas på den som är närmast för den verkar skitstor och asball!!), och om jag kommer vara senior eller inte, hihi. Aja, är bara att vänta och se, kanske får jag ett samtal av Explorius snart igen, wiiiie.
 
Just nu sitter jag och har webbutveckling, vår lärare skriker på alla men mmmm det är najs. Snart har vi svenska och jag kommer nog avlida av tristress för svenska är fanimig det värsta ämnet jag har just nu, det är så himla tråkigt och jobbigt och sämst och bara usch. Efter det har jag fotoprov och sen får jag loooooooooooov!!!! Har haft två andra prov den här veckan också, ett i medier, samhälle och kommunikation i onsdags och ett i matte igår, så sjukt stressigt så det finns inte, men de gick förhoppningsvis bra, hehe. Nu måste jag avsluta men kanske skriver mer senare, ha det gött!
Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!