i really wanna love somebody


Jag har inte nämnt att pappa skaffat katter, eller hur? Tror jag glömt bort det, hehe. Sen förra torsdagen bor det i alla fall ytterligare två varelser hos oss: Skrutten och Sixten! Skrutten (randiga) fyller sex i år och Sixten (svarta) fyller två, så de är ganska små jämfört med min älskling hos mamma som fyller 13, men de är mysiga. De är rätt busiga och älskar mat, så vi blev bästisar nästan direkt, hihi.
 
Idag fick förresten Alice reda på allt om sin familj, whoop!!!! Hon skickade in sin underskrift senare än jag, så jag hoppas att min info kommer snart också... Har väntat på ett samtal från Explorius ända hon berättade det. Hoppasssss det sker snart för jag blir nervös så fort telefonen plingar, haha :(
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!