detta kändes galet gött

Fyllde i en ansökan om studieuppehåll nu ikväll som jag tänker ge till min mentor imorgon på utvecklingssamtalet (har förresten inga lektioner på grund av det, hur najs?) och det kändes hur underbart som helst! Nu är det faktiskt på riktigt, inte bara en dröm: jag kommer flytta till USA i sommar, helt sjukt. Sen får vi väl se ifall jag har en plats på skolan eller inte när jag kommer hem, haha!
Publicerat den / FörberedelserLivet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!