vad jag köpte till värdfamiljen

Lokal tid: tisdag 20 augusti kl. 10.00
 
Här är de presenter jag gav värdfamiljen. De uppskattades verkligen! Har försökt få med priset på de jag kommer ihåg, men tyvärr var vissa köpta för ett bra tag sen så har ingen aning om vad de kostade. De flesta av sakerna finns i vanliga souvenirbutiker, säkert över hela landet, men lade till var jag hade köpt dem ändå. Lade även till länkar på de saker som är köpta online. Hoppas ni fick lite inspiration eller tips på vad ni själva kan köpa!
 
Decilitemåttsats | Åhléns (finns också på bl.a. ICA, Lagerhaus)
 

Swedish Traditions | Bokia 181:- [Länk]

Swedish Cakes and Cookies [Sju sorters kakor] | Bokia 86:- [Länk]


Sverigeskål (Saga Form) | Åhléns 149:-
 

Sverigekeps | Souvenirbutik Drottninggatan, Stockholm 
 
UgnsvanteSouvenirbutik Drottninggatan, Stockholm 69:-
 
DalahästSouvenirbutik Drottninggatan, Stockholm 80:-
 
ÄlggosedjurSouvenirbutik Drottninggatan, Stockholm
 
SverigekortlekSouvenirbutik Drottninggatan, Stockholm
 
Magneter | Gallerix 79:- (Finns även i souvenirbutiker på Drottninggatan)
 
Sverige/USA-pinSouvenirbutik Drottninggatan, Stockholm
 
Nyckelring älgSouvenirbutik Drottninggatan, Stockholm
 
Nyckelband | Tobaksshop Stinsen 10:-/styck
Publicerat den / Ett år i USATips & annat;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!