last day in ten months

Idag är min sista dag hemma hos pappa. Är så konstigt och jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Har tömt mitt skrivbord eftersom min brorsa ska ta över det när hans rum blivit omgjort, och så har jag även ställt undan lite andra saker som inte behöver stå framme. Har fyllt en stor påse med kläder som jag kanske ska packa ner i resväskan, men det är inte säkert. Ska börja packa nu i veckan så vi får se vad som får följa med.

Så nu står alltså alla väskor på min säng och jag håller på att lägga undan kläder i garderoben och packa de sista grejerna som ska med till mamma. Nästa vecka är det en hel del som måste fixas, bl.a. ska jag plasta in mina ID-kort för försäkringen och ICES, och så måste jag skriva ut lite mer papper och börja klura ut hur jag ska få plats med allt i resväskan... Dessa sista 9 dagar kommer bli hektiska men jag är faktiskt ganska taggad!
Publicerat den / FotoFörberedelserLivet i SverigeSista månaden - Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!