psych


 







Har nyligen börjat kolla på Psych igen, en serie som jag totalälskade för några år sen men som jag sen glömde bort. Den är så himla bra och jag älskar Shawn, han är ju bara bäst haha. Tänkte i alla fall att jag skulle försöka kolla ikapp, men den är inne på sin sjunde säsong nu så det kommer nog ta ett tag. Nä hörrni, nu ska jag tillbaka ut i solen, hörs!
Publicerat den / Livet i SverigeLovable things;


Postat av: JESSICA

ÅÅÅÅH, jag älskar psych! Gus och Shawn är ju bara helt underbara (och heelt knäppa emellanåt)!

2013-04-02 @ 19:45:58
http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!