lite glada nyheter så här på morgonkvisten

Tänkte bara tala om att jag äntligen fått kontakt med min area rep! Efter träffen igår pratade jag med Explorius och berättade att jag gått en månad utan svar, så de tyckte att jag skulle höra av mig till min area rep och se ifall hon visste om min familj fått mitt mejl, så jag mejlade henne igår och hon svarade inatt!

Tydligen så är min värdmamma väldigt upptagen med kyrka, jobb och familj så hon använder sällan datorn, så jag kan förstå varför de inte har hört av sig. Denise, som är min area rep, skrev dock också att de bara är min välkomstfamilj (som jag trott) och att hon vill försöka hitta en parmanent placering till mig innan jag kommer till Clovis, så jag slipper byta när jag väl är där. Förhoppningsvis får jag en placering lite närmare min skola, men vi får vänta och se, hehe. Är i alla fall glad att jag inte behöver gå runt och undra längre, nu är det bara att vänta!

Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;


Postat av: JESSICA

Vad skönt att du fick veta varför de inte svarat till slut! :)

Jag tror samma sak, men även att James Roday spelar Shawn så bra är för att han plockar fram lite av sig själv. Åh jag vet, älskar den också, så himla rolig! Lassiter är bara så underbar. Shawn och Gus låtsas vara svenskar så de försöker typ sjunga med men lyckas inte riktigt haha. Antar att du dock redan har sett det avsnittet nu, vad tyckte du? :)

2013-04-23 @ 18:45:37
http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!