kommer definitivt få värmeslag...

Har aldrig varit ett fan av extrem värme, så kommer antagligen smälta bort när jag väl kommer till Cali, herregud. Det är bara april/maj och de har redan 36 grader om dagarna, och det är i skuggan. Vill inte ens tänka på hur varmt det måste vara i solen, haha. Men trots den överdrivna värmen är jag i alla fall sååååå glad att jag slipper snö wiiiiii ♥
 
Har förresten, som jag nämnde i förra inlägget, gått och dragit på mig en förkylning. Inte världens bästa timing med tanke på att Mindy fyller 18 på tisdag och vi hade planerat att träffas... Har också nationella i engelska på torsdag som jag absolut inte får missa, men förhoppningsvis mår jag bättre tills dess. Uppdateringen kommer nog få lida lite då jag knappt har nån ork att använda datorn, hoppas ni har överseende, hehe. Ciao!
Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!