for the better EP - robin stjernberg

Han är sååååååååå himla bra, och EP:n är helt underbar! Favoriten är helt klart Rule The World, men älskar både Scars och For The Better också. You och On My Mind har jag ju redan hört, och Beautiful var väl... sådär, haha. Men det är en helt underbar skiva i alla fall ♥

Publicerat den / Livet i SverigeLovable thingsMusik/Videor;


Postat av: JESSICA

Eller hur! Det är helt sjukt vad tiden har gått snabbt sedan alla 12-13 utbytesstudenter åkte iväg, kändes inte alls länge sedan ju. Och så tänker jag att tiden bara kommer flyga iväg när vi är borta också...

Haha, min absoluta favoritkommentar från hela avsnitt var också "everybody knows Torsten", och Shawn och Gus bara "Ja, ja, ja" (och lät typ mer som ryska än svenska ju). Jag älskade upplägget och att hela avsnittet handlade om svenskar, det var himla roligt! Och jag älskade den där andra verkligheten, tyckte att Lassie med hunden och Shawn och Juliet var så gulliga. Men samtidigt så gillade jag också att serieskaparna vågade att överraska (för OH BOY vad det var oväntat). De KOMMER ju bli tillsammans igen, något annat är ju bara inte tänkbart. Men ska bli kul att se den nya tvisten med att hon vet att han inte är psychic! :)

2013-04-24 @ 17:30:32
http://Jessicainthestates.blogg.se
Postat av: johanna

Ska också till Kalifornien i augusti :D dock ska jag plugga på college :)kommer bli grymt!

2013-04-27 @ 08:27:42
http://jafalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!