1 år. 365 dagar. 525 948 minuter. 31 556 926 sekunder.

Ett år sen jag åkte till älskade London idag. Jag saknar det så mycket att det gör ont. Skulle inget hellre än att åka tillbaka dit precis just nu, men man får ju inte alltid som man vill. Trots detta är jag inte bitter, jag har ju trots allt USA att se fram emot istället - 129 dagar kvar tills planet lyfter från Arlanda! London kan jag ju faktiskt åka till när jag kommer hem igen.
Publicerat den / FotoLivet i SverigeLovable things;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!