you've got me laughing while i sing, you've got me smiling in my sleep

Hejsan svejsannnnnn. Har idag inte gjort sådär jättemycket. Somnade inte förrän runt halv två i natt, låg och vred mig i sängen från tolv.. Så var jäkligt trött imorse när jag vaknade, ville inte alls gå till skolan. Men jag bet ihop och klarade av dagen trots alla oöndligt långa raster/håltimmar... Typ. Hade väl hellre haft lektioner hela tiden men what to do.

Åkte sedan hem och då frågade pappa om vi skulle åka och spänna mina glasögon så då gjorde vi det, samt stack in på banken för ett ärende angåend emin resa, eeeeeep spännande. Sen satte jag mig vid skrivbordet (samtidigt som jag åt mozzarella sticks till mellis, mums) med inställningen på att plugga inför MSK-provet imorgon men gled in på helt andra spår.. Slutade med att jag hamnade på en massa utbytesbloggar, hehe... Men sen tog jag tag i pluggandet, samt att jag fick in en liten powernap på ca tjugo minuter. Har varit så himla trött idag att jag bara ville hem och sova hela tiden. Usch.

Nu har jag precis ätit middag, så ska ta tag i pluggandet en stund till innan jag ställer mig i duschen. Hade tänkt gå ut en sväng tidigare, alternativt kört på en löprunda, men det får helt enkelt bli imorgon för idag hade jag inte tid. Måste ta tag i träningen nu så jag inte behöver ha världens ångest när jag väl lämnar lilla Sverige, hihi. Hur som helst, blev ett långt inlägg men det får ni leva med. Bjuder på en bild på de små mozzarella sticksen i ugnen från idag där uppe, bara för att. Ciao!
Just det! Fick även mejl från Explorius idag runt lunchtid att de hade fått mitt svarskort, så nu ska bara anmälningsavgift + avbeställningsskydd betalas och sen får jag alla papper, wahey!
Publicerat den / AnsökningsprocessenFotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!