twittaaahhhhhrrrrrrrrr


Ni hörde rätt,
I've got twitter. Så ni borde ta er en titt, tycker jag. Heter i alla fall @nilsson_h, så ta och följ den!!!! Har också en twitter där jag fokuserar mer på att skriva på engelska men eftersom jag uppdaterar den så mycket så är det nog ingen idé att skriva den för alla skulle bara bli så irriterade på alla mina tweets som är totalt osammanhängande i de flesta lägen, no kidding.

Vill ni veta får ni helt enkelt leta upp den eller fråga mig, you choose. Nu är det dags att plugga lite webbutveckling inför provet på fredag innan jag lägger mig för att kolla på Cougar Town om 1,5 timme, taggaaa!!
Idag är det för övrigt en vecka sen jag skickade in intresseanmälan och har redan varit på både intervju och fått preliminär antagning, hehe lite onödig info som jag tyckte ni skulle veta.
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!