this feeling's taking control of me and i can't help it

hejsan svejsan folket. idag skickade jag in svarskortet, eeeeeep! de lär nog få det på måndag dock, sen får vi se vad som händer. hur som helst, ganska så seg dag idag. hade webbutvecklingsprov som gick ganska bra, men efteråt insåg jag att jag blandat ihop vissa saker så njaaaaa.... kanske inte gick så bra ändå hahah. hannah var inte där på svenskan så hade vikarie, den var en aning segare än vanligt, men sen på fotolektionen fick vi vara ute och fota (i raw!! första gången faktikst, hjälp) så dagen slutade i alla fall bra.

efter skolan mötte jag upp mamma i centrum för att handla och sen åt jag mozzarella sticks till middag, nomnom. ska fortsätta kolla igenom bilderna från idag, här ovan är ett smakprov, medans jag käkar ostbågar med dilldipp, det är gott.
Publicerat den / AnsökningsprocessenFotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!