she's got a lip ring and five colours in her hair

Det bara dräller in mejl om nya sidor i ansökan, börjar bli lite förvirrad över vilka det egentligen är jag ska skicka med, haha. Men förhoppningsvis kommer det in i ansökningssystemet snart så då blir det lite lättare att se vad jag ska fylla i.

Idag har det inte hänt så värst mycket. Började skolan vid 12.10 och slutade tre, hade ingen vanlig idrottslektion utan vi hade teori, var asskönt. Sen åkte jag hem och då var det ju givetvis strömavbrott på linjen så skulle ha behövt åka ersättningsbuss om det inte vore för mormor som kom och hämtade mig, hon var ute och åkte och skulle ändå hem till oss och hämta en sak, så det passade ju super.

Nu ska jag ta och kolla igenom de nya papprena och sen blir det att plugga foto inför provet imorgon. Ciao!
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!