it's our last chance to share the stage before we go or separate ways

mina älsklingspojkar ♥ de hade sin första konsert tillsammans på tre år idag/igår, dör lite för att jag inte var där :'(

Tjänare folket. Idag har varit en ganska så produktiv dag. Har bl.a. varit hos polisen och fixat nytt pass, ska väl antagligen hämta det i nästa vecka. Har också ringt till husläkarmottagningen och bokat läkarundersökning på höstlovet, läkaren måste ju fylla i lite papper för ansökningen, och sen har jag även varit hos SYV och hämtat en blankett för studieuppehåll samt berättat om mina planer. Hon är den enda på skolan som faktiskt vet något än så länge, hahahaha. Men ska prata med min mentor i nästa vecka när jag har tid så skolan får reda på det. Kommer inte lämna in blanketten om studieuppehåll förrän jag vet att jag faktiskt blivit antagen, men måste i alla fall säga till så att de vet och eventuellt kan se till så jag har en plats i 96:ornas klass när jag kommer hem igen.

Har idag också varit iväg till Barkarby Handelsplats med papi och brorsan och kollat lite, hittade bl.a ett påslakanset med amerkanska flaggan på..... Heehhehheheheh. Vi åt också på Pizza Hut... Måste ut och träna imorgon efter stallet känner jag. På tal om stallet; på schemat nu står bakning, har fika imorrn så ska slänga ihop något nu så jag inte behöver ta hand om det när jag vaknar. Så det är vad jag kommer ägna mig åt de närmsta timmarna, vi höres!
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i SverigeLovable things;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!