hey you, hey you



Känns som att det enda jag gjort den senaste veckan är att hålla på med alla ansökningspapper, meeeeeen så går det när det är mycket som ska fyllas i på 30 dagar. Har i princip fyllt i, skannat och laddat upp 5 av 11 delar nu i alla fall, så har bara sex kvar ✌ Tänkte ta med mig betygspappret till skolan imorgon för att eventuellt få det påskrivet av nån av dom i den "högre makten" (haha), samt försöka ta ett snack med min mentor, men vi får väl se hur det blir med det, har inte riktigt tid så kanske får ta det senare i veckan.

Hur som helst, finns inte så mycket mer att säga. Har salskrivning i svenska imorgon om sociala medier och hoppet det har fallit för länge sedan. Svenska är inte alls mitt starka ämne så hur detta kommer gå är bara att vänta och se. Sen har vi en essay-writing på onsdag i engelskan, den är jag däremot mer säker på. Hoppashoppashoppas den går bra. Nu väntar lite käk innan jag tänkte föjla med mami till IP för en runda i motionsspåret (har ju köpt nya träningskläder!!), bara för att. Ha dé gött så hörs vi.
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!