don't wait or say a single vow, you need to hear me out and they said "speak now"

Vad ska man säga..... Bakningen sket sig totalt igår, haha. Smeten blev helt konstig, kakan gräddades knappt i ugnen och sen luktade det så mycket ägg att jag ville spy. Så nä, den tänker jag nog inte göra förrän till jul igen, fast med rätt recept, hehe.


I alla fall, drog till Ica för ca en timme sen och köpte sån där färdig mix där man bara hari vatten och smör, för orkade inte alls ställa mig och börja från scratch kände jag.. Haha. Kakan är i ugnen och jag tror det kommer nog bli bra tillslut.
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!