den här dagen har verkligen S U G I T apa. på riktigt

Bröt ihop i tårar idag efter matten, har haft för mycket känslor att hantera den här veckan och idag fick jag nog. Matteprovet visade sig gå käpprätt åt helvete och all oro över betygsdokumentet från ICES har verkligen sugit ur all energi ur kroppen. Men men, nu tar jag nya krafter och så får vi se var det slutar.

Fick hur som helst den där jävla underskriften tillslut, men när jag sedan satt på fotolektionen fick jag ett mejl om att de hade uppdaterat visa av dokumenten i ansökan. Vilket tror ni vad ett av dem...? Just det, betygs-helvetes-dokumentet. Men pappa pratade med Explorius sedan eftersom jag har haft sånt strul och de sa att jag ska skicka in de gamla så får vi se om de nekas eller ej. Är väl bara att hoppas..... Var mest ändringar i de dokument som jag redan har fyllt i, känns ju tOppen........... Men som sagt, skickar in dem som de är så får vi se.


Har i alla fall läkarundersökning på tisdag och har även bokat in SLEP-testet på torsdag på Explorius kontor, nervous!!!! Måste även förbi skatteverket och fixa personbevis på engelska på måndag, amerikanare alltså...


Nu ska jag fixa tacos med papi och brorsan, hörs!

Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!