bullbak dagen till ära

Är ju som sagt Kanelbullens dag idag och vad passar inte bättre då än att baka alldeles egna kanelbullar :D Det var precis vad jag gjorde i morse eftersom jag inte började skolan förrän 13.30, så när jag vaknade vid halv tio (till och med före väckarklockan!!) så ställde jag mig och gjorde dem. De blev suuuuuupeergoda! Failade i alla fall inte den här gången som jag gjorde för två gånger sen, hahahaha.

Anyway, det blev tre plåtar totalt, en med kanel och en med kanel och kardemumma, sen blev det en där hälften var kanel och hälften var kanel/kardemumma. De med kardemumma i blev lätt de godaste, hihi. Nu är nyss hemkommen från idrotten, så ska jag ta och plugga lite webbutveckling inför provet imorrn samt läsa artiklarna för svenskan... Ses.
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!