after all, this city never sleeps at night

Läste på Wikipedia om avsnitten för denna säsongen av CSI:NY och såg att det i avsnitt fyra skulle hända Lindsay något så var bara tvungen att gå in på TV.com för att se om det stod mer, och då hittade jag de här bilderna från inspelningen, TROR JAG DÖR. Alltså visste ju att Lucy skulle vara med och det men öäjsafökldnfksdn det känns fortfarande så konstigt för nu nämns hon knappt längre, haha.

Fast nu kanske det äntligen blir lite Messer-action i programmet igen ♥ Står däremot också på Wikipedia att något "leads to a child's death" och om det är Lucy som dör kommer jag ha ihjäl de som skrev avsnittet för så får man inte göra!!! Inte efter allt Danny och Lindsay har varit igenom under alla säsonger.

Hur som helst, ska sluta snacka om det här innan det går för långt men ville i alla fall bara visa HUR JÄVLA GRYMT DET AVSNITTET KOMMER BLI fastän det kommer hända massa hemska saker också. Fan vad jag älskar CSI: NY
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!