there's nowhere to hide since you pushed my love aside

Lyssnar just nu på albumet här ovanför, ååååhhhh det är så bra! Grease är nog den bästa musikalfilmen som finns. Att Glee gör covers på sångerna är helt underbart, fast inget slår ju orginalet. Men den showen är i alla fall kärlek till max ♥ Vissa av låtarna är väl inte jättebra covers men men.. Det är ju en ny säsong och nya karaktärer så vad ska man göra, hehe.

Tänkte ta och kolla på förra veckans avsnitt som jag antar att albumet kommer ifrån, eller så är det ifrån kvällens avsnitt, som faktiskt heter Glease... Haha. Hur som helst, det får vänta till senare för mamma är snart hemma och då ska vi åka och handla. Senare ikväll blir det nog lite träning på crosstrainern.

Har ingen aning om vad som kommer hända på ansökningsfronten från och med nu så det blir antagligen ingen uppdatering om det förrän det sker något, hehe. Har i alla fall kommit på ett bra kategorinamn: Road to America, whoop!
Publicerat den / Livet i SverigeMusik/Videor;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!